In cazul in care firma nu a obtinut bani din fonduri europene, atunci cu siguranta investitia in echipamente specializate este foarte costisitoare. Sunt firme in care laptopul este necesar in fiecare birou al angajatilor. Este vorba indeosebi de firmele IT, firmele de traduceri, de contabilitate, call center, iar lista poate continua.
De ce este insa laptopul la mana a doua o solutie mai buna pentru firma, comparativ cu laptopul nou?
Doar din punct de vedere al pretului se gandesc oamenii la investitiile pe care le fac sau mai sunt si alte considerente?
Laptopurile second hand sunt menite sa aiba o viata mai scurta decat cele noi. Iar intr-o firma nu este necesar un laptop care promite cativa ani buni de utilizare pentru ca, datorita `traficului intens`, al virusarilor si al altor conditii de acest gen, durata de viata oricum este scurtata. Atat in magazinele de specialitate cat si in magazinele online oamenii au posibilitatea de a cumpara laptopuri la mana a doua cu unele caracteristici foarte importante si avantajoase. In plus, laptopurile SH apartin unor companii de succes, precum Dell, Lenovo, Toshiba, Sony, Acer, IBM, care au caracteristici excelente.
Laptopul la mana a doua a mai fost folosit de unul sau mai multi utilizatori inainte, insa asta nu reprezinta o problema. Angajatii il vor mai folosi cativa ani, daca Windows-ul este instalat in mod corect si daca au un antivirus bun. Cum aleg administratorii firmelor laptopurile potrivite pentru angajati? In functie de pret, de garantia obtinuta, de caracteristici si de ce nu, si de brand.
Laptopul SH pentru firma ofera utilizatorului mai multe optiuni, astfel ca administratorii firmelor pot opta pentru un dual core sau pentru quad core in cazul in care firma se ocupa si cu editarea de filmari si de fotografii. Laptopul second hand trebuie achizitionat dintr-un magazin specializat si nu de pe site-uri cu anunturi unde particularii isi vand laptopurile care nu sunt atat de bune si nici atat de bine puse la punct si bine intretinute pentru a fi utilizate in cadrul unei firme.